wtorek, 3 grudnia 2013

Kalendarz Adwentowy '2013 - 4 grudnia

Pergaminowa kartka z poisencją na kolejny dzień grudniowy. Kwiat ten - zwany także gwiazdą betlejemską - kojarzy się wszystkim nieodmiennie ze świętami, a mnie dodatkowo z moimi urodzinami. Inni w dniu urodzin otrzymują róże lub inne piękne kwiaty, a ja zwykle dorodną poisencję. Nic dziwnego, skoro urodziłam się w mroźną grudniową noc. Pewnie dlatego lubię grudzień i wszelkie rośliny kojarzone z tym niezwykłym miesiącem. Grudzień to z jednej strony biegun zimna, a z drugiej, w żadnym innym miesiącu w roku nie czuje się takiej siły miłości do bliskich - ludzi i zwierząt. To prawdziwie magiczna pora roku.
Dla wszystkich odwiedzających bloga - pergaminowa poisencja wraz z pozdrowieniami.

* * *
"Przepis" na pergaminową koronkę można znaleźć w "Pergaminartowym Wzorniku" 12/2012, dostępnym w Pergaminowym Sklepiku.

http://pergaminart.pl/sklep/pergaminartowy-wzornik-122012-p-576.html
 

2 komentarze:

  1. Piękna karteczka z misternym ażurkiem i wspaniałym kwiatem :) Jako że jestem Wigilijną solenizantką też zdarza mi się dostać poinsecję w donicy :))) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak, imieniny w takim szczególnym dniu ... :) Pozdrawiam ciepło Ewuniu

      Usuń