poniedziałek, 9 grudnia 2013

Kalendarz Adwentowy '2013 - 10 grudnia

Do świąt pozostały 2 tygodnie, szybko spadają kartki grudniowe z kalendarza. Na dzisiaj nie kartka, lecz zakładki pergaminowe do świątecznej lektury. Już sobie wyobrażam siebie w święta :) za oknem zima, a ja pod kocykiem, obłożona moimi kiciusiami, na stoliku aromatyczna herbatka - czytamy sobie (ja i kiciusie) jedną ze świątecznych książek. W tym roku mam już dwie książki, które dostałam na urodziny od córek. Może pod choinką też coś się znajdzie. Uwielbiam książki i choć nie mam czasu, to każdego dnia muszę przeczytać jakkolwiek -  cokolwiek :)
Nic mnie tak nie relaksuje i nic tak nie odstresowuje jak moje kotki i książki.

 * * *
Skoro dzisiaj o książkach i o kotkach, to może pokażę dwie z moich kotek na październikowych zdjęciach. Oto dwie brytyjki - Coco i Tosia. Nie macie pojęcia jak bardzo je kocham /pozostałą czwórkę oczywiście tak samo bardzo :) /. 







Miłość do zwierzaków czyni lepszymi nas samych. Polecam wszystkim!

1 komentarz: