czwartek, 12 grudnia 2013

Kalendarz Adwentowy '2013 - 12 i 13 grudnia

Oj, szybko zlatują kolejne kartki grudniowe, za szybko ... do świąt właściwie tylko tydzień.
12 grudnia pojawiła się kartka pergaminowa - moja. Jaka by ze mnie była kociara, gdybym kota nie wsadziła także do kalendarza ;) Motyw z książeczki do kolorowania, przeniesiony na pergamin. Mam nadzieję, że choć trochę kotek z kartki przypomina wam rasę perską. Jest w każdym razie podobny do mojej perskiej kici - Basi. Basia już jednak wyrosła z choinkowych zapędów, ale scenka w pamięci pozostała.


a to Basia w rzeczywistości. Moja kochana "Balbinka" /to jedna z jej ksywek domowych/.


13 grudzień należy do Ani - Impresji. W jej wykonaniu nawet 2 karteczki 'eko'. Proste, ale mnie ogromnie przypadły do gustu.

  
* * *
Jeśli macie ochotę oglądać tegoroczny Kalendarz Adwentowy Pergaminart'u perspektywicznie /wszystkie w jednym albumie/, zapraszam do Galerii Pergaminart.


 


2 komentarze:

  1. Kasiu kilka dni tu nie zaglądałam, ale dzisiaj nadrobiłam zaległości ... wszystkie karteczki i zakładeczki są piękne!!! Byłam zajęta przyjęciem do domu nowego domownika tym razem kotka :))) skądinąd wiem ze temat bardzo ci bliski więc pewnie mi wybaczysz :)))
    http://ewarost-mojefutrzaki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Temat rzeczywiście mi bliski :) Kocham kotki bardzo, więc z całego serca gratuluję nowego domownika. Byłam już na blogu, dodałam go sobie do stale odwiedzanych miejsc i będę tam częstym gościem. Miło patrzeć na takie szczęśliwe, zadbane zwierzaki oraz jak cudownie się razem dogadują. Wiele jednak zależy od opiekuna i wychowania. Ściskam mocno Twoje futrzaki wszystkie trzy :)

    OdpowiedzUsuń