środa, 22 maja 2013

Pergaminek klasyczny

czyli kartka w klimacie majowym, z motylem na rumianku. Przypomniałam sobie ten motyw, kiedy w minioną sobotę wsadzałam rumianki w ogrodzie. Inspirowałam się zakładką Beaty Bohaczyk, do której wykonałam 2 lata temu szablon dla koleżanek z forum.
Praca nie jest jeszcze doklejona, pokażę ją jednak póki co, tak trochę 'od kuchni'. Po prostu skończyło mi się światło i za późno na dobre zdjęcie. 
Tym razem biały, klasyczny pergaminek.
Kolejne zdjęcie, to sam motyw oraz narzędzia, z których korzystałam. Jak widać podstawowe, nic wyszukanego, są jednak dla mnie sprawdzone. Prawa strona pracy
i lewa strona. Koronka pergaminowa wykonana wg zasady, którą opisałam na stronie Pergaminart'u. Nożyczki moje ulubione od pierwszego z nimi kontaktu, a konkretnie od 2009 roku. Sama je sobie 'temperuję', nie udostępniam nikomu, używam tylko do pergaminu. Są leciutkie, uchwyt mają dość duży i palce w nich mają duży luz, ale nauczyłam się je trzymać i nigdy nie narzekałam na bąble na palcach. 
Kalkę mocuję do siatki taśmą papierową /mocowanie kalki szpilkami wg mnie niszczy siatkę/.

* * *

2 komentarze: