sobota, 20 kwietnia 2013

Zakładki z sową

Zakładki - sówki dla moich córek, dołączone do książek, które dostały w prezentach urodzinowych. W domu jestem dla nich 'Sową', mam więc nadzieję, że przy lekturze, taka zakładka wywoła na ich buziach uśmiech. Zakładki są z wykrojnika, nic więc pracochłonnego, ani odkrywczego. Sówki dostały pergaminowe fartuszki, a praca przy nich była dla mnie super-relaksem :)


Podczas sesji zdjęciowej zakładek towarzyszyła mi jedna z moich kotek - Kasia, z którą pozdrawiamy gorąco wszystkich zaglądających tutaj :)

7 komentarzy:

  1. Są przekochane! Doskonałe na prezent dla najbliższych :)

    OdpowiedzUsuń
  2. :)) o tak zakładeczki są słodziutkie:)))...a kocio przepiękny pomocnik:))))

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny pomysł Kasiu na zakładeczkę... A Kasia jakby urosła :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję! A Kasia tak, jakby urosła :) teraz z niej taka lwiczka-miniaturka

    OdpowiedzUsuń
  5. Super pomysł z tymi sówkami, co potwierdza, że wykrojniczki dobra rzecz jak się nie ma za wiele czasu. Pozdrowienia dla całej rodzinki, szczególnie dla Jubilatek :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Kasiu sóweczki urocze!! Bardzo mi się podobają. Cieszę się, że dołączyłaś do blogowego świata i można oglądać Twoje prace. :)

    OdpowiedzUsuń