poniedziałek, 29 lipca 2013

Nowy Pergaminart przy herbacie

Cisza w pracach, jaka zapanowała u mnie ostatnio wcale nie była podyktowana moim lenistwem. Ostatnie 3 tygodnie pilnie pracowałam nad stroną Pergaminart'u, po raz już nie wiem który - bo zawsze coś ... Strona niby ta sama, ale to zupełnie nowy system i nieco inny adres.
Dla odwiedzających stronę gości praktycznie nie ma to znaczenia, wystarczy jako adres podać:

http://pergaminart.pl

Dokładny adres dla dociekliwych, to:
http://pergaminart.pl/pergaminart

Jako, że podczas pracy przy komputerze piję dużo herbaty, powstała jednak na szybko kartka, aby post nie pozostawał bez obrazka :)
Kartka, niestety nie pergaminowa. Przyniosła jednak małe doświadczenie, ponieważ czajniczek otrzymał nieco koloru :) Skorzystałam z pasteli suchych /nie ukrywam, że zachwyciły mnie kartki Weroniki na podmalowanych kartonikach/ i miejscami też pisaków wodnych.
Moje kartki scrapkowe to raczej składaki, bo niewiele z nich wystaje jak w tradycyjnych kartkach skrapkowych :) Wszystko przez ten mój minimalizm ... Napis znów angielski, bo jednak "czas na herbatę" brzmi pięknie ale dłużej :(


* * *
Wszystkie elementy, z których powstała kartka dostępne w Pergaminowym Sklepiku
* * *
Pozdrowienia dla odwiedzających Gości!

3 komentarze:

  1. a ja bardzo lubię tematykę "herbacianą" w pracach ręcznych. kartka bardzo mi się podoba, fajnie skomponowana, a czajniczek pięknie wycieniowany ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Karteczka prezentuje się wspaniale, delikatna i ze smakiem , a czajniczek dostał trójwymiarowości ... super !!!

    OdpowiedzUsuń