wtorek, 9 lipca 2013

Kucykowe karteczki dla maluszków

Nie mogłam się oprzeć, aby zrobić pracę z wykrojnika z kucysiem, a z rozpędu powstały nawet dwie - wersja dla dziewczynki i wersja dla chłopczyka. Moje prace zwykle mają choć element pergaminu, i to jest mój wkład w interpretację samego pomysłu na taką kartkę. Podpatrzyłam co nieco z karteczki mojej starszej latorośli Ani-Impresji ;) Cieszę się, że po dłuższym czasie i ona wraca do swoich robótek. Kucykowe kartki Ani na pewno niebawem pojawią się na jej blogu.

A oto moje maluszki :) Dla chłopczyka ...

 i dla dziewczynki.


* * *
Wykorzystane w pracy elementy z kartonu oraz pergaminowa baza


* * *


5 komentarzy:

  1. Kasiu karteczki słodziutkie, a ten pergaminek dodaje im lekkości :) , bardzo mi się podobają .

    OdpowiedzUsuń

  2. Eine schöne Idee.
    L.G.KarinNettchen

    OdpowiedzUsuń
  3. Karteczki słodkie ... jedynie te obcobrzmiące napisy kompletnie mi nie pasują.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za miłe odwiedziny i komentarze :) Napisy cóż - angielskie, ale takie mi pasowały do całości. Może i dobrze, ponieważ do jednej z kartek znalazł się już odbiorca, właśnie z Anglii :)

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczne karteczki - bardzo dzieciowe!!

    OdpowiedzUsuń