sobota, 3 maja 2014

Pergaminowa rozetka

Majówka zimna, powstała więc taka oto pergaminowa rozetka. Wzór własnego pomysłu.


Chciałam przedstawić jeszcze jedną, bliską mi kicię. To kotka mojej córki Ani i Buba mieszka z Anią. Buba jest kotką perską, którą hodowca wyrzucił na ulicę. Wyeksploatowana licznymi miotami, zupełnie młoda, ok. 4-letnia rasowa kotka tak została potraktowana. A mówi się, że jak kot rasowy, od hodowcy, to ma dobrze. Buba i 2 moje kotki, też perskie, raczej dobrze nie miały. Na szczęście moje były jeszcze malutkie, kiedy je zabrałam do siebie, a Buba przeszła przez kocie życiowe piekiełko. W listopadzie ubiegłego roku zabrałyśmy schorowaną, wychudzoną, prawie bez sierści kicię. Wystarczyło kilka miesięcy i proszę, jaka znów jest piękna. Piękna ... najważniejsze, że jest kochana.
Fot. Marcin Piotrowicz

Dla odwiedzających przesyłamy ciepłe pozdrowienia.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz