niedziela, 12 stycznia 2014

Pergaminowy Kalendarz Adwentowy i Wystawa Świąteczno - Noworoczna '2013

Niestety, nawet przed świętami nie oszczędziło mnie zapalenie gardła. Ubiegły rok widać taki miał dla nas być - chorobowy. Na szczęście stary rok już poszedł sobie, a w ten nowy ma już inną, mam nadzieję bardziej pomyślną aurę.
Nie dałam rady publikować kalendarza, a potem wystawy we wszystkich moich wirtualnych miejscach. Priorytetem była strona, bo to wizytówka serwisu, FB zajęła się Ania.
Dla przeglądających archiwum bloga zostawiam jednak notatkę, że całość Kalendarza Adwentowego można zobaczyć w Galerii Pergaminart TUTAJ.

http://pergaminart.pl/galeria_pergaminart/thumbnails.php?album=77&page=1 

Dziękuję mojej córce Ani, że zechciała ze mną ten kalendarz przygotować
oraz Adzie, za jej niezwykle piękna pracę z gilem.

* * *
Między Świętami na Nowym Rokiem opublikowana została także tegoroczna wystawa świąteczno - noworoczna Pergaminart'u, którą w całości można obejrzeć także w Galerii Pergaminart TUTAJ.
Autorkami prac są Ula Bolek, Zosia Rzeszut, Agnieszka Kret, Iwona i Gosia Krak, moje córki Ania i Ada oraz ja.
Dziękuję wszystkim koleżankom, które zechciały przyłączyć się do wspólnego projektu.


* * *
W Nowym Roku życzę wszystkim miłym Gościom bloga  wiele pomyślności, zdrowia i radości.


1 komentarz:

  1. Dziewczynki gratuluję !!! Prace wszystkie wspaniałe... te pergaminkowe i te skrapowe, a rysunki Ady sa wprost niesamowite ... no i te koroneczki, ach jak ja wam zazdroszczę możliwości ich tworzenia :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń