czwartek, 4 lipca 2013

Pergaminowa zakładka z krzyżem

Powstała z myślą o kimś, komu chcę ją podarować. Będzie to taka mała niespodzianka, która z życzeniem zdrowia poleci na południe Polski.
Jak zawsze opracowałam najpierw szablon do szkicu, który powstał na 'ekologicznym' skrawku papieru. Sam pomysł powstał z kolei, kiedy zapatrzyłam się w ciemno złote oczy mojej kotki Coco :)


Szablon jest udostępniony w lipcu wraz z kompletem zakładkowym w Pergaminowym Sklepiku
do zabezpieczenia zakładki może być przydatna folia ochronna

* * *
Nie przedstawiłam Wam jeszcze wszystkich moich kociaków, czas na Coco :) bo to ona podsuwa mi często pomysły na pergaminki, a w każdym razie jest zawsze obok mnie, kiedy pracuję. Jest bardzo mądra, spokojna i elegancka. Na pewno bardzo do mnie przywiązana, a ja do niej. Jej towarzystwo w cudowny sposób mnie uspokaja i relaksuje. Coco i Kasia to siostry bliźniaczki.


Pozdrawiamy serdecznie wszystkich odwiedzających pergamin'artowy blog



2 komentarze:

  1. Zakładeczka piękna... ależ bym chciała móc tak pięknie wycinać ząbki . Koteczka słodka i faktycznie taka dystyngowana dama i te złote oczy... niesamowite :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję Ewuniu. Ciepło pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń